יום שבת, 12 בינואר 2013

עוד ועוד ועוד הצצות....

היי !

היום, מצאתי המוון הצצות! אתם חייבים לראות :)

טוב, נתחיל בראשונה:



זאת שכונה פרה היסטורית נחמדה ורגועה, אני חושב שזאת הטאון! (Town)
הנה קצת פרטים על תמונה זאת:
א) רואים בית קפה, וחנות בגדים
ב) יש שם גן משחקים פרה היסטורי נחמד :)

טוב, נמשיך להצצה הבאה:



זה הוא המחנה, של הדינוזאורים העפים!

תרגום הכתוב:
שם: דינוזאורים עפים.
הדינוזאורים העפים האלה, הם באמת מגניבים! הם חיו 150 מיליון שנים, ואהבו לאכול: דגים. גם חלק אהבו לאכול אותנו, הפינגווינים.

וואו! לדעתי, זה בהחלט המפרץ! (Cove)

גם אם תשימו לב לעיגולים האלה, רואים אותם גם באי:



והמפרץ קרוב לאי, כך שזה בטח יקשר בינהם!

טוב, נעבור להצצה הבאה:


זה הוא, המחנה של הדינוזאורים השואגים (טירקסים) אני חושב שזה יהיה או הנמל (Dock), או החוף (Beach), מכיוון שיש ים! וזה גם התמונה המלאה להצצה שPOLO PIELD פרסם:



OK, נמשיך לתמונה הבאה:



זה הוא, המחנה של הדינוזאורים הרוקעים! דווקא יפה פה מאוד :) אני חושב שזה הנמל (Dock) , אבל אני לא בטוח, כי גם התמונה הקודמת, אמרתי שזה הדוק...

טוב, לתמונה הבאה:


הפינגווין הזה לא מוכר לכם מאיפה שהוא? ממש ממזמן, עשו לנו סקר, מה אנחנו רוצים:

וזה אכן, פינגווין 2 !!! אהבתי אותו מאוד :)

טוב, ונעבור לתמונה האחרונה:


מעניין מה זה? אין לי מושג!


טוב, היה מאוד יפה :)

שלכם,

אור!

2 תגובות:

  1. לדעתי התמונה האחרונה זה החוף

    השבמחק
  2. לא זה בעצם היער (סתם אני יודע את זה בגלל שכתבת בפוסט חדש יותר)

    השבמחק

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: