יום שלישי, 15 בינואר 2013

עוד הצצות :)

היי !

היום, יש עוד הצצות!

נתחיל מהראשונה, שפורסמה בטוויטר של ק"פ :)


אז לפי המפה הזאת, יש לי כמות של טעויות:


זה החוף, וחשבתי שזאת הטאון!


וזה היער!

אבל צדקתי לפחות במשהו אחד!!

זהו בהחלט המפרץ :)


טוב, יאלה, להצצה הבאה, שפורסמה ע"י SPIKE HIKE, בטוויטר שלו !



קטלוג בגדים ! יש ! , בואו נראה דברים מעניינים! , וגם, אם תקנו את הכל, זה יעלה לכם 7,400 מטבעות!

טוב, נתחיל לגלות:

וואו, איזה עיצוב יפה יש לפינגווינים! אכן מתאים לפרה היסטוריה!

טוב, נמשיך לגלות:
כל הכבוד, פריטים ללא ממברים!
OK, נמשיך לגלות...


השיער הזה מוכר לכם מאיפה שהוא? אממ, תנו לי להזכיר לכם:


עכשיו נזכרתם? הסרטון! בדיוק :)

טוב, נמשיך :)


הגלימה מוכרת לכם? אממ, תנו לי להזכיר:

וגם פה יש לי טעות! זה לא קשור לגלימה הזאת:

או שאולי כן? אין לדעת!


טוב, נמשיך לאחרון:

האם הכובע הזה מוכר לכם?

הנה אני מזכיר:

OK, אז גילינו את הכל ! \

נעבור לתמונה הבאה:

OK, כאן ניתן לגלות, מספר דברים!

קודם כל, סמיילים חדשים! וכנראה שהסמיילי הזועף מאוד, יחליף את הסמיילי הכועס, ובצדק, הוא הרבה יותר יפה!


וגם, הסרגל, יראה אחרת! בצורה פרה היסטורית, במקום הכחול, אפור, וגם מעוצב קצת שונה! :)

נקסט!


חפש את המטמון? יאיי! אין מצב שרוקהופר יגיע, אך בטוח יחזירו את המשחק :)


טוב, אלה כל הצצות :)

מה אתם אומרים?

שלכם,

אור!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: