יום שישי, 24 בפברואר 2017

שרתים פרטיים - CPPS

שלום לכולם, כאן אור!

כידוע, קלאב פינגווין ייסגר בעוד כחודש אך קיימים שרתים פרטיים או בשמם האנגלי Club Penguin Private Servers או בראשי תיבות CPPS.

שרתים פרטיים הם אתרים שמשתמשים בקבצים של קלאב פינגווין, בחלקם ניתן להוסיף לעצמך פריטים, כסף וכל מיני פקודות שונות.

כנראה שלאחר סגירת קלאב פינגווין, אלו יהיו התחליפים. יש כאלה שמחקים את קלאב פינגווין הישן וחלק את החדש.

אני אמליץ לכם על כמה מהאתרים שאהבתי, ואפרט.

cpps.me - אתר בו תוכלו להוסיף לעצמכם את כל הפריטים ללא הגבלה, תוכלו להוסיף כסף ולהעתיק מאחרים את הלבוש שלהם. מדמה את קלאב פינגווין הישן. באתר זה לא מסתובבים מפורסמים. ספר הבולים קיים אך לא ניתן להשיגם.

Pengur - אתר המדמה את קלאב פינגווין החדש עם מסיבות מקוריות. באתר מסתובבים מפורסמים, וניתן להוסיף פריטים וכסף. לבישת פריטי מפורסמים היא אסורה, ואם יתפסו אתכם בפריטים אלו תורחקו.

Club Penguin Rewritten - אתר המדמה את קלאב פינגווין הישן. באתר זה לא ניתן להוסיף לעצמך פריטים וכסף. באתר מסתובבים מפורסמים.

Vintage Penguinאתר המדמה את קלאב פינגווין הישן. באתר זה לא ניתן להוסיף לעצמך פריטים וכסף. באתר מסתובבים מפורסמים, אך לא קיימים בולים.

cpps.io - אתר המדמה את קלאב פינגווין הישן. באתר זה ניתן להוסיף לעצמך פריטים, וזהו אחד האתרים היחידים שמכיל את המראה הישן של PH. באתר לא מסתובבים מפורסמים ולא קיימים בולים.

לעוד מידע על השרתים הפרטיים ולרשימה מלאה לחצו כאן

בכל האתרים אני משחק ואוהב :) אם תרצו, אוכל לעדכן בבלוג על חלק מן האתרים. 

מה אתם חושבים? כשקלאב פינגווין ייסגר, תעברו לאחד מהשרתים הפרטיים? הגיבו בתגובות, ואם אתם מכירים עוד שרת פרטי שאתם מאוד אוהבים, המליצו בתגובות.

~אור


תגובה 1:

  1. אני ישחק בעיקר בקלאב פינגווין איילנד ובclub penguin rewitten כי בשאר הcpps (מלבד וויטנג) אפשר להוסיף פריטים ולקלל וזה מפחית מהכיף של המשחק ווינטג מבוסס יותר על 2006 אני מעדיף את rewitten שמבוסס על 2009 אבל אני גם בוויטנג והוא גם נחמד וקלאב פינגווין איילנד מגניב ברמות ולא יכול לחכות עד להשקה העולמית

    השבמחק

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: