יום שבת, 13 בספטמבר 2014

קצת על קלאב פינגווין פרק 4- הסוכנות החשאית EPE ו PSA




הסוכנות החשאית


בשנת 2005 נוסדה בקלאב פינגווין הסוכנות החשאית, ה-PSA (ראשי תיבות של Penguin Secret Agency), סוכנות הפינגווינים החשאית. במסגרת הסוכנות, פינגווינים יכלו לבצע משימות מיוחדות, שבסופה של כל אחת הסוכן מקבל גביע/פרס שחלקם עבור שירותים סודיים במשימה. נכון לאפריל 2011, היו 11 משימות, מאז אין משימות אך ישנם מבצעים של הסוכנות.
יש מספר סוכנים מוכרים, שבכל משימה מופיעים חלקם. המנהיגה של הסוכנות החשאית (אנט ארטיק) מופיעה במעט משימות.
על מנת להתקבל לסוכנות, על פינגווין להיות לפחות בן 30 יום, לאחר מכן הוא מקבל מכתב שקורא לו לבוא למתקן הטלפון ושם הוא עובר מבחן מעשי. ובזמן ה-PSA היה צריך לעבור שאלון.
באפריל 2010, התפוצצה פצצת פופקורן במפקדה של הסוכנים החשאיים (HQ), ובעקבות כך המפקדה נהרסה. בעקבות הפיצוץ, נחשפה ה-PSA ולא הייתה סודית יותר, אך לאחר מכן הגיעה ה-EPF(ראשי תיבות של Elite Penguin Force).
כיום שחקנים יכולים לשחק במשחק מיוחד של הסוכנות החשאית, ה- System Defender בו יש להרוס ווירוסים לפני שיגיעו למחשבים של הסוכנות. אפשרות נוספת- ה-Field Ops משחק שהיה משתנה כל שבוע בו הסוכנים צריכים לאתר מתקני אויב ולנטרל אותם, לאחר התפוצצות המפקדה במבצע בלק אאוט נהרס מסך המשימות אך במקומו הגיע מסך אימונים ובו כל המשחקים מהמשימות השבועיות.
ב-1 ביוני 2011 לסוכנים הייתה משימה לנטרל את הדרקונים שגנב הרברט במסיבת ימי הביניים של אותה שנה, בעקבות המשימה נהרסה מעט המפקדה ונוצר לה חור בתקרה. זאת הייתה הפעם הראשונה בה נלחמו נגד הרברט פנים אל פנים.
קצת לפני "מרוץ השלג הגדול" נוסף שלב חדש ל:"מגן המערכת" בשלב הזה מחפשים את הרברט דוב הקוטב ובסופו מוצאים אותו, ה-EPF מפציצה את המקום באוויר קר ומרדימה את הרברט.
ב"מרוץ השלג הגדול" היו צריכים לפלוש למחבוא של הרברט ולנצח אותו אחת ולתמיד. על כל הסוכנים היה לעבור מבוך של קרני לייזר בלתי נראות בו היה צריך למצוא מפתח למחבוא של הרברט, וללכוד אותו במכונת תרדמת החורף. מי שסיים את המשימה בהצלחה קיבל סיכה של מכונת תרדמת החורף, סיכת מפתח וכמה מדליות.
לאחר שנבנתה המכונה, היה ניתן לראות שקלאצי הסרטן (klutzy t. crab) ברח מתוך המכונה אך למרות זאת כל כך הרבה חודשים עברו וקלאצי לא עזר לו לברוח. בסופו של דבר הרברט ברח בזכות שהאי נטה לצד שמאל במסיבת החקר 2012, לאחר מכן חשף הרברט את תוכניתו והחל מבצע בלק אאוט בנובמבר של אותה שנה.

- אגם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: