יום חמישי, 16 ביולי 2015

זה הפוסט ה- 700!!

שלום!!!

זה הפוסט ה- 700 בכל הזמנים!!! (| :

ובלעדי לפוסט הזה, אנחנו נותנים לכם הצצה בלעדית לפרק הראשון של הספר
השלישי של האסון שביומולדת!!!

הנה:

ליבי: היי! מה קורה לי?! אהההההההההה!!!!!!!

רוקי: מקס. מה זה היה?!

מקס: נראה לי ליבי!

רוקי: בוא נלך לבדוק. סקיי בואי גם את.

סקיי: ליבי מה קרה?

ליבי: אני לא יודעת! פתאום יצאו לי מים מהידיים!!!

מקס: מה קורה לי?! אני מוציא אש מידיי!

סקיי: אני יוצאת משליטה! יש לי רוח מידיי...!!!

רוקי: למה לי אין כלום?
-------------------------------------------------------------------
אז זו הייתה ההצצה!

עם אתם רוצים לברך אותנו, כתבו בתגובות (:
-------------------------------------------------------------------------
ואני כבר מגלה לכם שני דברים שעל בטוח יקרו!

1. הבנים נגד הבנות 2015 היה בספטמבר.

2. באוגוסט היה שבוע שמוקדש רק לסיפור "האסון שביומולדת"
------------------------------------------------------------------------- 

וגם אנחנו בקרוב מגיעים ל 40,000 קוראים!

אז תקדמו את הבלוג בכיף 






תגובה 1:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מגניב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: