יום רביעי, 15 ביולי 2015

האסון שביומולדת: הראיון- פרק 1- ראיון עם ליבי:

המראיין: שלום לליבי!

ליבי: שלום!

המראיין: אז שאלה לליבי. איך זה להיות הדמות הראשית בסיפור?

ליבי: ממש מצוין! האמת זה קצת קשה. אתה יודע, אני משחקת הכי הרבה
סצנות קשות.

המראיין: איזה פרק היה הכי קשה לך בספר השני?

ליבי: אני זוכרת שהצילומים של הספר השני התחילו ב- 21 בינואר 2015.
ובפרק הראשון היה לי הכי קשה. כי אני זוכרת שהייתי צריכה להגיד "לא!!!" ארוך, ובאותו יום הייתי צרודה, אז היה לי קשה להגיד את זה.

המראיין: הצילומים לספר השלישי הסתיימו?

ליבי: כן.

המראיין: מה את יכולה להגיד לנו על הספר השלישי, ומתי הוא יתחיל?

ליבי: הספר השלישי יתחיל ב- 15 לאוגוסט השנה. ואני יכולה לגלות לכם שהעונה הדמות שלי ושל מקס תהיה ממש בולטת בגלל אי- סדר שלי ושל מקס.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
רוצים שנמשיך?

כתבו בתגובות!

- אגם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: