יום שלישי, 26 במאי 2015

האסון שביום הולדת- עונה 2- ההרפתקה להצלת קלאב פינגווין- פרק 2- למה מקס שונא את רוקי חלק א'

בפרקים הקודמים:


ליבי: רוקי! זה אתה!!

רוקי: ליבי! מקס! בואו לחיבוק!

מקס: ואם לא בלי...

רוקי: טוב. (פרצוף עצוב)

רוקי רואה שמקס לא שמח לראות אותו!


---------------------------------------------------------------------------------------------
עונה 2 פרק 2- לפני 11 שנים שמקס היה בן שלוש-
---------------------------------------------------------------------------------------------

הגננת: מקס! איך קוראים לאביך?

מקס: רוקי!

לינדה: מקס בוא רוקי ואני מחכים לך.

מקס: אבא! אמא!

---------------------------------------------------------------------------------------------
בנסיעה באוטו
---------------------------------------------------------------------------------------------

רוקי: למה את כל הזמן קונה לילדים דברים!

לינדה: אני רוצה לפנק אותם!

רוקי: את יודעת מה!?

לינדה: מה?!

רוקי: אני עוזב אותך! נמאס לי מהילדים המפונקים שיש לי!

לינדה: לא ליד הילדים!

רוקי: תעצרי לי פה! אני עוזב.

רוקי: לינדה תזהרי!

בוםםםם!

רוקי: אתם בסדר?

לינדה: ליבי! לא!

מקס: חייבים להביא את ליבי לבית חולים!

המשך יבוא!































תגובה 1:

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: