יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

קצת על קלאב פינגווין פרק 3- המפורסמים




דמויות

בקלאב פינגווין דמויות שונות המכונות "מפורסמים", הנה רשימה מלאה-
  • רוקהופר - (באנגלית: או Rockhopper) הוא פינגווין אדום פיראט. הוא מגיע לקלאב פינגווין כמה פעמים בשנה בזמנים שונים, בדרך כלל, מסיבת חג החגים ובמסעות. הוא מגיע בעזרת ספינתו ה"מיגראטור" (Migrator) שאיתה יוצא גם מידי פעם להרפתקאות עם הפינגווינים, בשנת 2008 הספינה נהרסה כאשר התקרבה לקרחון ברכה לקלאב פינגווין, בעקבות כך החל פרויקט "מצילים את המיגראטור" (Saving The Migrator) ובו היה על השחקנים לבנות צוללת ולמשוט את חלקי הספינה ולאחר מכן להרכיבה מחדש‏. לרוקהופר פאפל אדום בשם יארר (Yarr) שאיתו הוא נוהג להגיע ולהסתובב. בהכנסות מסיבת ימי הביניים של 2013 הגיע רוקהופר עם לבוש חדש.
  • הדודה ארקטיק- (באנגלית: Aunt Arctic) היא פינגווינית ירוקה עיתונאית. תחילה הייתה לובשת כובע וורוד בלבד, אך מ-2013 לובשת גם חולצה ורודה. היא עיתונאית הנוהגת לכתוב כתבות עבור העיתון "ידיעות קלאב פינגווין", וגם בעלת פינה קבועה בעיתון בה שואלים אותה שאלות והיא עונה. ניתן לפגוש אותה במסיבות רבות. בעלת מספר רב של פאפלים.
בסוף מבצע גירוש החושך בנובמבר 2012 נגלה לעיני השחקנים שהשתתפו במבצע כי היא מייסדת ומנהל ה-EPF וה-PSA בקלאב פינגווין, כפי שהיו שמועות רבות בעבר.
  • גארי- (באנגלית: Gary, או בקיצור G) הוא פינגווין כחול מדען וחוקר. נוהג להמציא בכל שנה לפחות המצאה אחת, המצאותיו לפעמים עוזרות אך לפעמים מזיקות. עובד בסוכנות החשאית, לפני פיצוץ חנות הספורט הוא ניהל אותה ובכך על מסווה הסוכנות החשאית PSA שהסתתרה בגג החנות‏. ב-2013 בנה מכונת זמן ומאז בכל שנה משתמש בה יחד עם הפינגווינים לחקר העבר והעתיד. המשקה האהוב עליו, שהוא גם המאכל האהוב עליו, הוא קפה. יש לו פאפל צרינצרוף כחול בשם דרווין.
  • המנהל - (באנגלית: The Director) הוא פינגווין מסתורי המנהל את הסוכנות החשאית של האי. ב-2005 ייסד את הסוכנות החשאית PSA (‏Penguin Secret Agency) וב-2008 ייסד את הסוכנות החשאית EPF (‏Elite Penguin Force). איש לא פגש אותו מעולם. ב-2012 נחשף כי הוא למעשה הדודה ארקטיק‏, אך מאז הוא או הסוכנות לא הזכירו זאת.
  • רוקי - (באנגלית: Rookie) הוא פינגווין ירוק סוכן בעל דרגת טירון. רוקי הופיע לראשונה במשימות ה-PSA, ו הופיע לראשונה כמפורסם במסיבת האחד באפריל 2011. בכל מסיבה, לרבות האחד באפריל, נוהג רוקי לשנות את מראו‏ רוקי נהג להגיע במסיבת האחד באפריל(עד 2012), במסיבת ליל כל הקדושים (החל מ-2013)‏ ובמסיבת היריד (החל מ-2012)‏.
  • ג'אט- איש מנוע הסילון - (באנגלית: Jet Pack Guy , או בקיצור JPG) הוא פינגווין אדום סוכן בעל דרגת טורס. בעל זהות סודית שאיש לא יודע מהי; כמה חושבים שהוא רוקהופר בעקבות כך ששניהם אדומים ולא מופיעים באי באותו הזמן, ב-2013 היה ניתן להוריד את משקפיו בלחיצה עליהם בעיתון ולאחר מכן היו נראות עיניים עם גופן הדומה לשל רוקהופר. הוא מופיע בכל משימות ומבצעי ה-PSA וה-EPF. בנוסף, הוא חלק מסמליל סדרת הטלוויזיה של קלאב פינגווין. צפוי להיות מפורסם בעתיד.
  • דוט - (באנגלית: Dot) היא פינגווינית סגולה, סוכנת ומעצבת. הופיעה במשימת ה-PSA האחרונה ומופיעה בחלק ממשימות ה-EPF. צפויה להיות מפורסמת בעתיד. טובה מאוד בהסוואה.
  • להקת הפינגווינים - (באנגלית: The Penguin Band) היא להקה של ארבעה פינגווינים‏. הלהקה הופיעה לראשונה בגרסה המוקדמת פינגווין צ'אט 3 בשנת 2005 וחזרה לקלאב פינגווין בינואר 2006 כלהקה הוואית כאשר שם הופיע חבר הלהקה "הלא ידוע" שעד היום לא נחשפה זהותו ולא חזר. ביוני 2008 חזרו במסיבת המוזיקה כלהקת קאנטרי והיה ניתן לפגוש אותם לראשונה כמפורסמים; ביוני 2011 חודשה הלהקה והפכה ללהקת רוק.
להלן חברי הלהקה:
  1. פרנקי - סולן וקלידן‏, החבר הכי חדש בלהקה, חבר טוב מאוד של קיידנס.
  2. פטיי קיי - נגן אקורדיון וגיטרה חשמלית. אוהב לספר בדיחות.
  3. סטומפין בוב - ראפר ונגן גיטרת בס חשמלית החבר היחיד בעל כובע הבטא בלהקה, בעל פאפל אדום בשם טייס משנה (Wingman).
  4. ג'י ביילי - כותב שירים ומתופף. החבר המבוגר בלהקה.
  • סנסאי - (באנגלית: Sensei) הוא פינגווין אפור מאסטר בקארד - ג'יטסו. הנינג'ה החזקה ביותר, משתמש כמדריכם של הנינג'ות. הופיע לראשונה על גג הדוג'ו לאחר מסיבת ליל כל הקדושים של 2008 כאשר נקרא "??????", באותו הזמן חפר ללא הפסקה על מנת לפנות את השלג ולחשוף את הדוג'ו. ב-2013 הגיע עם מראה חדש.
יש הסוברים שסנסאי הוא אביו של רוקהופר, זאת בגלל העובדה שלשניהם יש זקן, גבות, וכובע על הראש; עובדה זאת מעולם לא אומתה.
  • קיידנס (באנגלית: Cadence) היא פינגווינית בצבע אפרסק, המשמשת כיחצנית המסיבות וה-DJ‎ של קלאב פינגווין. חברה טובה של פרנקי מלהקת הפינגווינים ושאר הלהקה. הופיעה לראשונה בינואר 2009 במסיבה למנויים בלבד, ומאותה שנה באופן קבוע גם במסיבות המוזיקה. ניתן לפגוש אותה כ- 5 פעמים בשנה, הביאה לאי את כל המפורסמים האורחים יש לה פאפלית סגולה בשם לולז (Lolz), איתה נוהגת להקפיץ ת'רחבה!
  • פייג' מאמנת הפאפלים (באנגלית: Paige The Puffle Handler; ידועה יותר בכינויה PH) היא פינגווינית חומה מאמנת הפאפלים וחוקרת. מופיעה בכל מסיבות הפאפלים ונוהגת לחשוף בכל שנה לפחות פאפל אחד. הופיעה בעבר המון במשחקי ה-DS. בפברואר 2012 הגיעה עם מראה חדש הכולל כובע חדש, מעיל וחצאית, מגיעה במסיבות הפאפלים. יש לה פאפל כתום בשם פיט (Pete)
  • הרברט פרסיבל דוב אסקוויר - (אנגלית: Herbert Percival Bear, Esquire)הוא האויב המושבע של הסוכנות החשאית. הוא תמיד מנסה לחבל בתוכניות של הסוכנות, אבל תמיד מסכלים את תוכניותיו ולפעמים בקושי. הוא רוצה להשתלט על קלאב פינגווין ולהפשיר אותו.
במשימה ה-6 (Question For A Crab), הרברט מצליח ללכוד את הפינגווין שמבצע את המשימה (הפינגווין שלך) בתוך מערה, ומספר שהוא הגיע מהקוטב הצפוני, כיוון שלא סבל את הקור השורר שם, שט על קרחון, בתקווה להגיע לאי טרופי, הוא אומר שבקלאב פינגווין נעים לו יותר אף על פי שקלאב פינגווין קר יותר מאשר מהקוטב הצפוני שממנו הגיע. הוא מספר שסרטן הציל אותו כשטבע (הוא לא יודע לשחות), והביא אותו לאי של קלאב פינגווין. הוא הוסיף שמיד תיעב את הפינגווינים, ושיום אחד הוא ישתלט על האי.
הרברט שחזר את פרוטובוט 1000, ולאחר ששיתף פעולה עם הסוכנות החשאית כדי להרוס אותו הוא בגד בהם, ותקף את הבסיס שלהם. מאותו הזמן, הרברט מתעב את פרוטובוט 1000 ומתכנן להשמיד אותו לתמיד. הפך לדארת' הרברט במסיבת מלחמת הכוכבים.
הרברט שונה מאוד משאר דובי הקוטב. הוא צמחוני, הוא אוהב חום, הוא לא יודע לשחות, והוא גם נכנס לשנת חורף. היה ניתן לפגוש אותו במבצע בלק אאוט בשנת 2012,כאשר הופיע בתור מפורסם לראשונה נוסף לו בול, מה שאומר שיחזור להסתובב פעם נוספת.
  • קלאטזי הסרטן - (אנגלית: Klutzy The Krab) הוא שותפו של הרברט דב הקוטב. מאז שהציל את חייו מטביעה, הם מתכננים להשתלט על האי של קלאב פינגווין יחד. קלאטזי לא חכם במיוחד, ופעמים רבות מאכזב את הרברט ואף מכשיל את משימותיו.
  • פרוטובוט האולטימטיבי 10000 - (אנגלית: Ultimate Proto-Bot 10000) הוא רובוט ענקי שנוצר על ידי הרובוטים שגארי, המציא באחת המשימות (של ה-DS, לא במחשב רגיל) שיצאו מכלל שליטה. לאחר מאבק ממושך, כוחות העילית של הפינגווינים (EPF) הצליחו להשתלט עליו ולהרוס אותו. הרברט הצליח לתקן אותו, וגרם נזק עצום לסוכנות החשאית, בתוכניות שלהם להשתלט על האי. לבסוף, נמאס להרברט מהרובוט שתמיד עושה ממנו צחוק ולאחר מכן יצר קשר עם הסוכנות כדי להרוס אותו. לבסוף, הם מאחדים כוחות ומנתקים את הרובוט.
ביוני 2012 הגיעה מסיבה חדשה שנקראת מסיבה גיבורי העל של מארוול, שכמה ימים לפני המסיבה הצוות של קלאב פינגווין הודיע בעיתון על מטאור שעומד לנחות באי ועל מכונה מוזרה שהתגלתה בשממה של קלאב פינגווין.
המכונה המוזרה בעצם הייתה פרוטובוט 10000 שקיבל כוחות מהמטאור רב העוצמה וחזר, פרוטובוט איחד כוחות עם הנבלים של מארוול וכך נוצרה המסיבה.
הוא חזר במסיבת גיבורי העל 2013, ובמסיבת העתיד.
  • סיסי ורוקי (באנגלית: Cece and Rocky) - פינגוויניות זמרות ורקדניות. הופיעו במסיבת קידום סדרת הטלוויזיה "שייק". ביוני 2013 נמחקו מקבצי הפלאש מקלאב פינגווין מה שהופך את החברות איתן לנדירה ביותר וגם מה שהוכיח כי לא יחזרו שוב למשחק.
רוקי- פינגווינית טורקיזית רקדנית וזמרת. חכמה מאוד, דמותה מגולמת על ידי זנדאיה קולמן.
סיסי- פינגווינית צהובה רקדנית וזמרת. בעלת דיסלקציה, דמותה מגולמת על ידי בלה קורג.
טאסק- (באנגלית: Tusk) אויבו של סנסאיי מהעבר. בעבר היו טאסק וסנסאי חברים, שהחלו בלימודי הנינג'ות. סנסאי היה טוב יותר ממנו וקנאה הייתה בטאסק, יום אחד ערכו סנסאי וטאסק דו-קרב במהלכו השן של טאסק נשברה (בסרטון נראה כי המקל של סנסאי הוא השן של טאסק), לבסוף הנינג'ות וסנסאי מנצחים את טאסק, הוא האויב השני של קלאב פינגווין שנוצר בצורה אנושית (אחרי הרברט).
  • בריידי ומקנזי (באנגלית: Brady And McKenzie) - פינגווינים גולשים וזמרים. הופיעו במסיבה לקידום הסרט "חוף מהסרטים
בריידי- פינגווין צהוב גולש גלים. מתלהב מאוד, דמותו מגולמת על ידי רוס לינצ'.
מקנזי (מאק)- פינגווינית כחולה גולשת גלים. לא זורמת, דמותה מגולמת על ידי מאיה מיטשל.
  • קרמיט הצפרדע- (באנגלית: Kermit the Frog) צפרדע ירוק מ "החבובות". הופיע במסיבת "הסיור העולמי של החבובות", שנועדה לקדם את הסרט "החבובות מבוקשות". היחיד שלא נראה כפינגווין אלא כצפרדע לעצמו.
  • קול פלאנט- (באנגלית:Cole Plante) פינגווין תכול, DJ ויוצר מוסיקה, הגיע לאי לפרסום אישי, יצר בשביל צוות ק"פ את הרמיקסים לפתיח של מלחמת הכוכבים ולשיר- "מסיבת הפאפלים (אתה צריך טייס משנה)" אותו ביצע על ספינת התענוגות. אינו מפורסם אלה דמות, אך יש לו רקע.
  • זאנדיה קולמן- (באנגלית: Zendaya Coleman) פינגווינית טורקיזית, רקדנית וזמרת, הגיעה לאי לפרסום אישי, דרך ערוץ דיסני. זאת הפעם השנייה שמופיעה בק"פ, ב-2012 בתור רוקי וב-2014 בתור עצמה, ביצעה את הלהיט שלה Replay על ספינת התענוגות. אינה מפורסמת אלה דמות, אך יש לה רקע.
  • סברינה קרפנטר- (באנגלית: Sabrina Carpenter) פינגווינית ורודה, זמרת, הגיעה לאי לפרסום אישי, דרך ערוץ דיסני, ביצעה את הלהיט שלה Can't Blame A Girl For Trying על ספינת התענוגות. אינה מפורסמת אלה דמות, אך יש לה רקע.
  • ויולטה - (באנגלית: Violetta)- פינגווינית לבנה, זמרת, הגיעה לאי לפרסום סדרת הטלוויזיה על שמה, ביצעה את הלהיט שלה Hoy Somos Màs על ספינת התענוגות. אינה מפורסמת אלה דמות, אך יש לה רקע. מגולמת על ידי מרטינה סטוסיל.
  • סאסקוואץ' (ביג פוט) - (באנגלית:Sasquatch) יצור מערות מסתורי בעל כובע הבטא, ידוע בשם- "??????", הופיע באי למשך שבוע, נכנס לשרתים, הסתובב מהר בין החדרים, ויצא. מדבר בנהמות. מחלק רקע מסתורי ונדיר,הוא יצר את כובע הבטא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: