יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

איך להוסיף את בריידי ומקנזי לרשימת החברות מבלי לפגוש אותם?

היי!

(שימו לב, אני לא בטוח אם השיטה הזאת חוקית, אז תעשו את זה לשחקנים משניים בלבד!)





אם אתם לא מנויים, אתם לא יכולים לפגוש את בריידי ומקנזי. אבל זה אומר שאתם לא יכולים להוסיף אותם? תלכו לביתכם, תפתחו את רשימת החברים, (לשיטה הזאת מומלץ להשתמש בגוגל כרום Google Chrome) לחצו בדוק מרכיב.



עכשיו ייפתח לכם מסך כזה, לחצו איפה שיש עיגול אדום.



עכשיו ייפתח לכם מסך שאתם צריכים לכתוב, רשמו את זה:


("Disney.Friends.API.addCharacter ("31




לחצו אנטר, ובריידי כבר אצלכם!




עכשיו רשמו את זה:


("Disney.Friends.API.addCharacter ("32

לחצו אנטר, ומקנזי כבר אצליכם :)




תהנו :) ואם ירחיקו את השחקנים המשניים, אני ממש מצטער :(

~אור

5 תגובות:

  1. למה שזה ירחיק ? פורסמו גם אותו דברים למפורסמים אחרים

    השבמחק
  2. אחרי הכליכ ימני מה ליליחוץ

    השבמחק
  3. 1 לא כתוב לי בדוק מרכיב 2 מתי אפשר להיפגש עם קיינדס 3 באיזה שעה 4 אני מנסה להיכנס סדנט הפ שלהם אבל כתוב שאין מקום ואני באתי ב-10:50 וזה מתחיל ב-11:00.

    השבמחק
    תשובות
    1. תלחץ קליק ימני על הרשימת החברות (בדפדפן גוגל כרום), ואז זה יראה כך: http://2.bp.blogspot.com/-cX5wnn66YIQ/UhWvKLyqMOI/AAAAAAAAHK0/aJo3VMvHdsU/s1600/%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%A3.png

      והכי למטה כתוב בדוק מרכיב, תלחץ על זה, ואז תעקוב אחרי שאר המדריך.

      השעות למציאת קיידנס בריידי ומקנזי פורסמו, והם נמצאים מתחת הפוסט הדביק של המסיבה

      מחק

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: