יום שישי, 19 ביולי 2013

סרטון הצצה חדש!

שלום לכול הפינגווינים!
לפני כמה זמן העלו ק"פ סרטון הצצה למלחמת הכוכבים!
 הנה הסרטון:



ועכשיו הסברים על הסרט וכל ההצצות הכלליות שרואים בו!
- ראשית, בתחילת הסרטון ראינו  כל מיני תלבושות שיהיו במסיבה!
הנה הן:



רואים שם חליפת צ'ובקה (החיה עם הפרווה החומה), חליפת C3PO (הרובוט שמצופה זהב), חליפת דארט ויידר (הרשע- וזה עם החליפה והמסיכה השחורה כולו), חליפת לייה (נסיכת מדינת המורדים- שנכבשה על ידי דארט ויידר), חליפת לוק סקאייווקר (הילד שמציל את הגלקסיה מדארט), קסדה לחללית, וכובע של עובדי דארט ויידר. 
בתמונה שבה רואים את החליפה של ליה ולוק רואים גם למעלה תאריכים, מה שאומר שבכל יום נקבל את הפריטים בהתאם!

- ועכשיו- נעבור למקומות שרואים!
הנה מדינת המורדים שנכבשה ע"י דארט:




 אלו הם שני מקומות במדינה זו! ונעבור למקום הבא-



אלו הם גם שני מקומות- האחד בחללית של לוק והשני בג'ונגל!

- ונעבור לעוד הצצות שיש בסרטון-

  • בתמונה שמשמאל רואים את דארט ויידר משקיף דרך חלון החללית שלו על קלאב פינגווין! זה כנראה או מהוא רוצה לנקום!!
  • ובתמונה שמימין רואים חמישה עולמות שאחד מהם הוא קלאב פינגווין! כנראה ככל התאריכים או ככל שעוברים את המשימות עוברים עולמות ויחד איתם מקבלים גם פרסים!





- ועכשיו נעבור להצצה האחרונה- חלליות!
  • בתמונה שמשמאל רואים את לייה אבל בתור קיידנס! מוזר מאוד..... היא מראה מן הסבר קצר על איך לנהוג בחללית שמאחוריה!
  • בתמונה שמימין רואים שבשמיני לאוגוסט נקבל חלליות! מעניין מאוד.... אף פעם לא הביאו לקלאב פינגווין חלליות אבל זה יהיה כייף! יכול להיות שייצרו אותם כמו שייצרו את המכוניות באירוע היריד שהיה בשנה שעברה.... :) 




אני חושבת שהמסיבה הזאת תהיה משהו ממש מוקע, יפה, ומיוחד!
אני חושבת שאני יאהב מאוד את המסיבה כשתתחיל- וכמובן אעדכן המון בבלוג!
אני ממש אוהבת את הסרט מלחמת הכוכבים והוא הסרט האהוב עלי! 
וכמובן שאני ממליצה לכם לראות :) 

ואתם תאהבו את המסיבה הזאת לפי ההצצות? הגיבו כאן!***

2 תגובות:

  1. קול אני רוצה שכבר תבו המיסיבה

    השבמחק
  2. יש לי שאלה למה יש אנשים שבם אים המיסיבה אין לא יצאה

    השבמחק

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: