יום שלישי, 16 באפריל 2013

מחברת חדשה


היי,
הצטרפתי לבלוג בתור מחברת, קוראים לי שר,
אמממ כמה דברים עליי:
-לפינגווין שלי קוראים Cherushki
-לורה [החברה הכי טובה שלי במציאות] היא איתי בפינגווין
-אני ולורה מנהלות ביחד את הבלוג פינגווין בלוג שכנראה חלקכם מכירים
אור וארטי גם נמצאים בו ^_^
-יש לי תוכנית ביוטיוב שקוראים לה "שר מראיינת" , יש בה בינתיים רק 2 פרקים, זאת קומדיה ולפעמים זה יהיה גם מותח כמו בפרק ה-2
-אני בק"פ מעל שנה [כן.. זה קצת] 
-אני מנויה
-הפאפל האהוב עליי הוא הפאפל הלבן
-אני אוהבת את חג החגים, את היריד, ומסיבת הפאפלים
-לפני כמה זמן הייתי מכורה לשיר : "You Gotta Have A Wingman"
-עכשיו התמכרתי לשיר : "The Party Starts Now" הוא אומנם ישן אבל אהבתי אותו :D
-המקום האהוב עליי בק"פ זה המצולות, לדעתי זה מקום ממש יפה
-אני ממש אוהבת את קיידנס ו-PH
-ההצגה האהובה עליי זאת ההצגה של סיפור האגדה
-המשחק האהוב עליי זה בריחת הפאפלים
-הדמות הייצוגית שלי היא:




וזאת החתימה שלי:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: