יום שישי, 1 בינואר 2016

עדכון 7# | שנה חדשה + סרטון חדש!

שלום לכולם! פה אגם!

ואני עושה פוסט לכבוד 2016!

מדהים איך 2015 הייתה טובה!

שנה מצחיקה

שנה טובה

שנה כיפית

אולי קצת מפחידה ונלחצת בגלל המצב!

אבל סך הכל הייתה לנו שנה עם רגשות!

-------------------------------------------------------------------
עכשיו נעבור לנושא חשוב שקשור לשנה החדשה!

אני עורך סרטון שנסכם בו את השנה!

נסכם את שנת 2015!

זו עריכה די קשה אז זה לוקח זמן.

אני קצת יאחר אבל אני אדאג שהסרטון יצא בזמן הקרוב!

בבקשה שאני יעלה את הסרטון, תגיבו בנימוס ולא בשפה גסה.

אבל עם יש לכם הערות אל תתביישו לכתוב (:

אז בקרוב נסכם בסרטון את:



-------------------------------------------------------------------------
שנה חדשה בקלאב פינגווין:
-------------------------------------------------------------------------

יש זיקוקים בקלאב!

כדי להגיע לסרטון שהכנתי, לחצו כאן

------------------------------------------------------------------------

אז אני מאוד שמח שיש שנה חדשה!

- אגם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: