יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

היסטוריית קלאב פינגווין מספר 1 בעולם | פרקים חדשים! | פרק 4 | האסון שביום הולדת- פרק מיוחד לכבוד השבועיים

שלום.

אז מי זוכר את ההתחלה של הסיפור? אני לא ישכח. זה היה באוקטובר שנה שעברה.

קטע מהפרק הראשון: 

דודי: מי מהילדים רוצה לבוא איתי לטייל בפלאזה?

ליבי: אני! אני רוצה!!

מקס: טוב, גם אני יבוא.

לינדה: ליבי, מקס ודודי! בואו לראות מה קרה בחדשות!!!

הקריין בחדשות: בית הקפה פתוח! זמין לימי הולדת.

לינדה: ליבי מתוקה, אולי נעשה לך שם יום הולדת מחר!

ליבי: כן! ישששש!

-----------------------------------------------------------------------------------

זה היה נחמד! אבל הסיפור התפתח בצורה מטורפת!

עד שב- 17 במאי השנה, יצא הספר השני!

וב- 20 לחודש יצא הספר השלישי!

ומה היה? האם יהיה ספר רביעי, או חמישי, או שישי!?

אני לא יכול לגלות לכם. אבל רק שתדעו, שלא משנה מה,
אני לא יעזוב את הסיפור הזה.

- אגם







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: