יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

יום הולדת 2 לבלוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שלום וברכה לכולם!!!!!!!!

היום זה תאריך היום ההולדת של הבלוג!!!!!!!!!!!

מי שרוצה לכתוב ברכות בתגובות מוזמן בכיף.



אני רוצה לעשות מסיבת בלוג!!!!!!!!

בפגישה נעשה מסיבת ריקודים!!!!!!!

כל חמש דקות אני יחליף מוזיקה!!

אני יעשה הגרלה. ומי שינצח ישלח

לי תמונה של הפינגווין שלו למייל 

הזה: agamkurlander@gmail.com

ואז הוא יקבל תמונה מעוצבת של הפינגווין שלו במסיבת

ליל כל הקדושים!! הפינגווין היה ליד מלא דלעות ועיצוב

של לילה מפחיד, ועוד...

הפרטים למסיבה:

מסיבת היום הולדת של הבלוג

שרת: Flurry

איפה נפגשים: בכפר הסקי

תאריך: היום- 12/10/2014

הפינגווין שמגיע: Shoopy1

שעה: 18:00 (בערב)

תהליך המסיבה:

18:00-18:10- נפגשים בכפר הסקי לכולם מציאים לי הצעת חברות והולכים 

לאיגלו שלי!

18:10-18:25- מסיבת ריקודים באיגלו שלי (כל חמש דקות אני מחליף מוזיקה)

18:25-18:35- הגרלה ואני אומר בסוף את שם הזוכה

18:35-18:45- הולכים לתאטרון לעשות הצגה!!

18:45-18:46- ביי ביי לכולם!




יום הולדת שמח לבלוג!!!





- אגם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: